Translate

Translate

標籤分類

2016年9月9日星期五

骨折




從亞仔跌親到現在已17天
接到電話亞仔整親隻手,(半小時前還和他通電話,夜D回來吃飯)
入咗大與山醫院, (立即趕去),最後轉到瑪嘉烈,已是晚上11點
照了X光,醫生說有塊三碎骨,可能要做手術,
明天會有較高級醫生診症, 
(星期日高級醫生多數放假,這個情況我是清楚D)
及按排照電腦掃描,決定如可做法,現在先做一個石膏托,暫時固定,
一晚都冇好好睡,早上現到醫生,了解情況
高級醫生說做手術讓鋼板,好翻可以再做手術取回鋼板
不過要等做完CT,CT會盡快安排,當下還不覺風險大,和風險在何處,
因有購買保險,便跟醫生說我們自行看私家醫生,
不用浪費政府資源,便轉到私院,
經保險安排,一位麥醫生接手,做完電腦掃描,詳細解釋手術的風險,
涉及的神經線,後為症等等,當然不做手術亦有一定風險
因打石膏如果進展不理想,
十四日後才做手術,手術更複雜,風險更大,
所以個石膏會要比平時重,希望靠地心吸地,可以把三塊扯反埋一齊
醫生已你的專業意見,你認為怎樣做呢?
老實講怎麼手術都有風險,緊系吾做手術好過,(我想)
如果真要手術,我一定要找多個意見,醫生太年青,
佢都傾向打石膏,佢亦同另外倆位骨醫研究過都系打石膏,
住院7日,一直都60度睡覺,腫消得好慢
亞仔換了倆個托,照了4次X光,第五日(26/8/2016)終於打石膏,
中途麥醫生按排了另一位醫生來看亞仔,
我吾介意,取多一點意見冇問題,吾知系吾系亞仔聽錯,
到時麥醫生吾會同佢打石膏,由這位張醫生進行,(好似系佢師兄)
吓,正想了解清楚,麥醫生又話明天佢打石膏,
自從打完石膏後,
佢好似開始再灌輸要做手術的準備給我們,
越聽我心越亂,亦由初初對醫生有信心到有d動搖,
終於29/8/2016出院,一星期後覆診再照x光(5/9/2016)
吾好啦,醫生早d覆診,如果要手術都可以早d決定 2/9/2016覆診
點知31/8/2016,一早亞仔話個石膏鬆咗好多,
感覺d骨朗下朗下,嘩拿拿聲去醫生到
佢又先來講一論手術程序,上次電腦掃描,其實都吾系好清楚,
同好似系分了四塊骨,吓點解又多了一條
我見豆豆已心急如憤,
醫生甘現在點呀,用不用再打石膏
打,甘同佢再打囉,打完石膏,亞仔離開後,
豆豆,終於隱吾住問醫生聽你最近的口氣,亞仔要做手術的機會好似好大
醫生答都係架,(感覺佢答得好輕率)
打完石膏照多一次X光,

一星期後覆診,
石膏又開始鬆,我話再打過個石膏啦,
點知醫生問亞仔,你話呢俾你間
你係醫生佢吾係,點會俾佢選擇,
今日吾打明天,後天都要打,吾通我再來
醫生甘又系,好開工,
17日,換四托,3個石膏,6次x光,

沒有留言:

發佈留言