Translate

Translate

標籤分類

2015年4月4日星期六

名古屋 day2 上







食完早餐退房

8200yen按金點解冇得攞返,吓我在香港冇俾過房租,


我個好小李,立即你有冇攪錯,有冇過數你都吾知,

通常都系訂房比埋信用咭過數,sorry今次系我大意,

如果佢話冇,都要俾,不過我同話如果查過香港有過數

你們退回錢給我呀,我要找誰聯絡,位小姐初初吾明

最後一位男仕走來在單上蓋章,位小姐又蓋章.

好ok再見,返香港再查.
410yen.去名古屋




 再轉地鐵
丸之內去

丸之內6号出口













嘩!嘜馬拉松!幾條街封晒!吓差吾多成個丸之內封晒!好大型活動
所以昨晚冇房,真系揀著好日子.
你睇佢又掛住食,大堂有免費coffe


                   專為女仕設置,日用品及飲料.


                                  浴鹽


3點先有房,寄存行理後,拿拿聲買張 day pass  600円

 任搭地鐵,及聯營巴士,剛剛吾記得買蝕左200円呀,


今日就去名古屋城同德川公園










                             哈哈開始有成效主動去買票













                              櫻花我第一次見,冇諗過咁早會見到,哈哈

















                                             入內參觀
                                               放鞋處

                                嚴禁拍攝,人影我又影



在城下食雪糕抖抖向樓高七層的大天守出發,










黃金呀










            古代女仕坐的轎,又短又細










                                                金鯱




                               從城頂望出去




 嘩行到3點幾快D走人 ,德川公園收5點呀





                                 

13 則留言:

  1. May, 妳入到高 Ling 個? 我入唔到去! 可否幫我問吓高 Ling 或教我點加呢? 謝 謝!!

    回覆刪除
  2. daisy ,我都入吾到,如果你查到,教我點加.點解突然咁問?

    回覆刪除
  3. 好多嘢睇,不過記得唔好盪失路呀,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你有水晶球呀!差D up中下次獎你x架:-O :-O :)

      刪除
    2. 諗下,諗下,快D比六個no.來,我買左麟你買右李.

      刪除
    3. 唔好卦,我喺呢度買足十年都係中些安慰獎咋!

      刪除
  4. D相影得好靚呀,最特別是您相公坐在金魚上,您企在前面自拍那張,您好犀利呀!

    回覆刪除
  5. 部手機真系幾勁,我好鐘意架.

    回覆刪除
  6. 無收按金都幫你訂房咁好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一去到收我8,200円,我心諗按金洗吾洗多,問佢退房系咪憑單退款,佢又點頭,
      退房時佢又不在,大拿拿8,200円吾搵個人負責點得,
      回港有問題都知找邊位,
      系喎查晒月結單booking.com真系冇收房租,一般都系即時過咭數.下次留心D

      刪除
  7. 謝謝分享! 最值得欣賞就是那些老樹櫻花, 太強勢喇!

    回覆刪除
  8. 重停留响兒童節喎!兒童節真又係最開心的節日嘅!

    回覆刪除