Translate

Translate

標籤分類

2013年11月19日星期二

香蕉樹

有次整烏頭魚家庸姐姐話吾洗買蕉葉前面有好多

自此每次都叫佢去摘最近佢吾做,

新黎的姐姐吾知駕步唯有帶佢去,

嘩一去蕉樹原來有香蕉仲隨手可以摘 ,

                                                    見咁生冇摘到決定日日同佢見面

                                                     觀測程況,野生








































  原來有2棵li棵就要出動支長叉,

  影咗D相返黎俾老媽一看佢就問系邊到

   ( 心想你吳吾食得)佢話蕉好難樹上熟,

    好似用香薰佢,

  亞哥話放在蘋果傍好快熟你一句我一句.

  好熱鬧,最豆豆話成秋摘佢返黎慢慢玩


   實在太多加又過佰 究下先,

  大家有冇法方提供另D蕉,埋各位.




8 則留言:

  1. 看去還未夠肥大啊! 以前好多亞媽都會放入米缸, 等幾日就ok喇! 但d蕉一定要夠肥大先好食的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 系囉好似我奀支支,一於等佢肥D先

      刪除
  2. 想賺D蕉食都唔得,因為我唔識,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. li個世界搵食難,冇法邊個叫你唔識,哈哈 :) :) :)
      我都有排等

      刪除
  3. 啲蕉好細條喎~ 有排至熟呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有排等...等等等 我等着你熟

      等到香蕉成熟時:-/:-/:-/等 到何時

      刪除
  4. 小心吾好俾D汁滴到係衫到,會洗吾甩。初搬嚟將軍澳,D仔仲細帶去山到玩,摘過蕉中過招!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提醒,木瓜D汁就痕,佢就D衫洗吾甩 :-O

      真系未食蕉先中招好彩你提醒 :) :)

      刪除