Translate

Translate

標籤分類

2013年12月2日星期一

佛山2天遊



諗住佛山未去過,同豆豆兩支公又參加2天團

識,過,宵,

話NO似,LI助,

心,

品,

過,豆豆過,

糍,同2食,




食完一輪又一輪




                             最後又黎一個甜品,

                  熱辣辣蛋白做好香好味不過5夠滑




                             午餐後到園明新園遊覽,拍照時有一男子,

                             我玩自拍,國內一男子,走來說

                             不如幫你拍,然後我拍,

                             真系採佢都傻不理他 SAY NO,

                       (大家話我多心又好 疑心重又好,小心D好)

                             見佢東張西望,吾系影相,

                             又冇即時另找他人幫忙拍照

                             淨系頭鱷鱷4圍及 ,我的想法應該冇錯,

                             今次豆豆都讚我醒,嘻嘻





            彷   十二銅首













                                   洛神花樹我第一次見













               4時集合但有團友遲到


               部分團友4:05開始不滿,4:10又話要罰錢,

               又話要加餸,又話要一齊噓佢,

               心想佢地應該聽錯時間4:30,

               因為導遊姐姐聲嬌,我都有再問4點集合

               終於4:20導遊姐姐一齊出現,
                 
               連番sorry聽錯時間4:30,

               豆豆話都估你聽錯時間

                 好小事,冇事,

                有團友話好彩聽錯4:30,

               如果佢話聽錯8:30我地米死得.

               心想會吾會一個景點留7小時,

              人家都say sorry做埋動作  .你想點.

               其實全日得一個景點,跟住就去晚飯.

               導遊姐姐車上又話唱歌,攪下攪下

                一陣又話食個度可以行一超市,

               講下車後5:30 6:00 ,or5:45點,研究緊幾點食飯,

               導遊姐姐又話到,下車食飯 吓5:00食晚飯

              同佢講咁早點食,又話可以行一陣超市,

               佢搭超市行程冇同部團友話現在食飯

               豆豆真性情出黎啦,

               點解我要聽佢地,點解我地冇權.

               點解佢吾我地,投票小數服從多數,

               你要我現在食我實投你........

               導遊姐姐最終話 5:30食,豆豆話殺你,

               去超市買宵夜,

               於5:30晚飯我又去過中山大兜記豬肚雞好味

                6:45開車往佛山8點幾到,酒店房都5錯






                           酒店自助早餐9:45集合 10:00開車

                            大把時間行街市,我的至愛








                       今日3個景點,xx花市場,xx商場,xx

                      在車上佢又話唱歌,兩日講咗4,5次

                      我叫佢你快D唱,好想聽

                       我冇嘜耐性,拍咗兩日手都未唱,

                        一系就回水,點解咁兇

                        因為司機五熟路,佢D就好掂

                        費事司機誤點浪費時間

                        司機手車就好掂全程好定,

                         可能五洗趕時間

                         午飯順德10镇名菜宴好味





                                             鮑魚燒海鱔




                                           l i個好好味,青豆角同茄子


                                       美味徦期


                        5:00回到褔田未試過正

                      其實299團費我覺得好正

                       其他野好小事

2 則留言:

  1. 你都幾醒目.大陸好多撞騙呀/
    呢次行程幾好,美食豐富呀/什麼旅行社呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞,旅行社系 美味假期 YUMMY HOLIDAY
      26501022

      刪除