Translate

Translate

標籤分類

2014年6月11日星期三

大鄉理一日遊





好小系groupon買野,攪野都買咗都吾記得,

突然醒起好似訂咗個甜品任食2位,

走去個mail查下,衰到太耐冇開yahoo連個密碼都吾記得,

好似我個太后最叻吾記得,梗系又攪一輪最終都ok,

一睇原來3月才已訂,6月22到期拿拿聲打去訂位,

訂咗昨日,從上水出發準時到達尖沙咀,

交優惠券1張,職員望下望下正面反面都有打印,

問系咪吾同,系咪兩張我點知(都吾系我印)

只答佢我買咗2位,佢收咗張優惠券按排入坐,

又見佢同經理gg沈,最後經理問你仲有冇多一張,

我又答佢我買咗2位,經理今次慢慢解釋,

應有兩才對優惠券no.不同,

哈哈即衰咗,經理話你買咗2位的話,

你現在可以先付270.00,7日內補優惠券退回現金,

心想反正都要再來都系查清楚自已有冇訂錯,

見豆豆面有不悅之色都系走為上着

3:00行到尖東搭去紅磡轉東鐵回家,

忽然奇想未搭過屯門線,

一於搭去元朗,嘩好快就到但車費好貴 19.00

行咗一陣街市,買咗豪仔同鴨蛋,西瓜,荔枝,雞,走人

元朗返上水再返粉嶺回家,

大鄉理一日遊.

5 則留言:

  1. 而家香港的交通費真貴,食嘢又不便宜⋯⋯
    咁你哋最後有冇去食呀?

    回覆刪除
  2. 未呀真系印留一張,下星期再去 :P :P

    回覆刪除
  3. 咁結果有冇去食呀? 過期就唔抵喇? 祝父親節快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未呀應該星期三再去,時時節節對我家來說很平淡

      刪除