Translate

Translate

標籤分類

2015年4月4日星期六

名古屋day2 (下)




大曾根站3号出口步行15分鐘,清楚標示名古屋銀行左轉,
跟團咪吾洗行囉車到門口
原來收5:30






        櫻花未開,得幾棵但好大好高,開花一定好靚.




































嘜你未見過上岸呀!你上岸未J


小橋流水






行下遊下



 夠鐘下次請早





吾想走回頭路,一於搭巴士去榮站反正免費
問咗職員,過2個街口右轉,有地圖俾埋我添.
那那拿大家決定搭巴士,有野吾好炳我呀!
搵吾到要行返轉頭,個儍佬又ok喎.
好快行咗2個街口右轉,依點解行極都未到,
天開始黑黑又凍,行返轉又好遠再行又...又冇人問
等我加快腳步,有人有人,佢當我透明側面走人,
終於見到巴士站,不過貼左張紙,今日馬拉松幾點至幾點封路,
吓已經解封啦,個站D名我都吾識,即系錯
再往前行見一對中年夫婦下車回家,佢地應該住樓上(今次冇衰)

再問真系水鬥水,BUS STOP佢吾知我講嘜時我又吾知佢講嘜,
最後一張車票拉埋佢去巴士站,JR JR JR終於明.
指住斜對面我以佢話對面7仔個邊,吾系
斜對面冇野喎!佢猛咁做一個手勢,雙手高高的拱起.
原來個巴士站好似香港D電車站一樣在路中央,
又驚我地行錯搭錯方向,明白車頭向前方吾系迎面來,

                呢個就系佢做個手勢

到站望見他們夫婦還未上樓,原來一直望注我們,
直到我們示意是否正確,點頭後才回家,真系好感激他們
榮我終於找到你,我來啦
上車點買票,反正任搭問問咗車長先,
吓NO.立即跳落車,吾系話攪錯.
原來要搭CITY BUS才免費,終於上車




 有機會搭多D巴士,可以欣賞沿途風景



真系JR落唯有搭地鐵去榮,
                                  買定消夜先






4 則留言:

  1. 我對認路頗有自信,我試過像考試前急咪的看地圖而沒走錯地方。但我仍試過三次在外迷路了,這其實也不算怎麼迷路,只是估錯了路程距離而行多了很多寃枉路,也就是因為越行越見不到想的地方而感到心慌……
    但你就不一樣,第一我感到你是開心果,第二你身邊也有人撐你吖嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu Siu估中,一定無獎!
      我又估中Shu Siu一定無獎!

      刪除
  2. 一樣啫,我心慌俾人炳呀,叫小李子坐一坐,自已急腳向前行探路直到十字路口
    心諗前後左右點行又冇人.終於前後見到倆位男仕
    其中一位好熱情話帶我去車站,
    行左十步八步我就話OK,OK叫佢請便,
    第一天夜開始黑我驚驚,
    第二小李還在後面,如果個站好遠,小李又行到十字路口點算,
    小李吾行等得耐我又怕佢擔心,我都系返轉頭找佢先.

    回覆刪除
  3. 宗姐,你又真系估中,如心話成日中安慰獎,
    所以都吾知獎嘜俾佢好,獎獎獎你倆x掌咩,咁系冇禮貌我吾會做,只會講^#(^ ^#(^
    你仲勁一早就攞x懷安慰獎,幸福一家.

    回覆刪除