Translate

Translate

標籤分類

2014年7月2日星期三

7月1日


7月1日我家豆豆生日,囡囡要返工,囝囝在外國,

今年就靜靜地,點知契仔問幾時同契爺食飯,

好啦就食正日,好簡單整幾個餸算,好耐冇打嫲雀

契仔一家到咗就開枱,太后話試下打,好彩仲記得點打,

打咗3圈就累話要睡,入到房要尿尿,尿完又吾睡,

又要睇人打嫲雀,睇到好累先入房睡,小睡片刻(1小時都冇),

又出來過,一路到食完飯,仲有幾鋪比你打好吾好,

太后好,好同佢打完食蛋糕就剛剛好,

打下打下次輸咗要比錢,太后從袋裹拿了一封利出來,

拿利出來做怎麼,輸咗比錢(太后),

吾洗你枱面有錢吾洗用利是 , 啊(太后)

輸咗拿利出來,

吾洗你枱面有錢吾洗用利是

太后:枱面D都吾知邊個費時用人D錢,

          打開利是 100.00,

其實中途佢已經不停拿利是出來

亞媽你點解有一封利是呀,吾知(太后)

你吾好用,用左一陣個利是變成吉,

最終佢都用左,食完蛋糕,契仔一家走咗,

豆豆同我講:我跌親好痛,

原來放ok仔時在花園跌倒成隻元寶咁

手,大羅,胸口都話痛,攪都好夜先有得睡,

豆豆亞婆(太后)有冇比利是你呀

冇,系喎點解亞婆冇俾利是我呀!哈哈你外母輸咗你封利是,

好好佢仲記得你生日,佢一早封定利是,只系吾記得俾你,









6 則留言:

  1. 補祝豆豆生日快樂!太后老人成小孩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系D腦痴愈來愈嚴重,不過就勁攪笑

      刪除
  2. 真係唔知好嬲定好笑,呢啲咪叫開心咯,祝福你豆豆生日快樂!
    過多幾日又到我同我囡囡生日,哈....下過星期接佢機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 俾佢D動作笑到碌地,接咗囡囡機一齊探嫲嫲,佢一定好開心,
      預祝你們生日快樂!我D仔女同老豆都系差不多時間生日

      刪除
    2. 謝謝你給我們的預祝,我同女兒生日只爭一日咋.....

      刪除
    3. 當年太太給你生日禮物真大,我個女同仔都系爭一日哈哈

      刪除