Translate

Translate

標籤分類

2014年7月31日星期四

我的第一淘






 GROUPON我又訂錯貨,

(1)自拍神器伸縮棒,手機夾,無線藍牙遙控128.00

(2)自拍神器伸縮棒,手機夾,無線藍牙遙控,迷你三腳架 148.00

以為加多廿十雞多個腳架,原來吾系, 148.00系冇伸縮棒,

去到銅纙灣取貨C咁遠,唯有退貨,職員介紹有另一款,

叫我再訂,好彩回家再看清楚這款是給相機用.

吾攪啦.

常常見人在淘寶購物,好似幾方便吾知D質量點

試試在淘寶 當然又系盲中中攪咗幾日開始知都點訂貨 

吾知D質量點,只訂

自拍神器伸縮棒,手機夾, 17人仔 




li 個好似有D貴 57.00仲要8.00運費, 收到 又ok  冇異味







一個旅行箱20寸 129.




59.00保暖杯連玻璃樽,保暖杯12小時測試後

膳魔師差3距度,





全部集運到港 自提集運費 29.00 ,

三舊人仔,又一次為一件東西買一堆野,

女人呀女人,

講真又幾方便

追蹤貨品 從訂貨轉運到港一目了然

用咗一星期都幾好玩.

又同自已上一課




6 則留言:

  1. 唉!今時今日我都未識淘 都係叫朋友幫手買 你好叻架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都系撞下撞下,用17.00試見佢有送貨
      就訂多幾款,如果貨到吾掂就所以後都冇幫親,
      好彩都ok

      刪除
  2. 你好叻呀,次次去到淘寶都頭暈,太多選擇,可能有選擇恐懼症,哈哈哈
    反而我中意上gmarket買野,你都去睇睇丫,質素好好,好鬼平!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實攪咗幾日先訂到貨,好呀,多謝你介紹,gmarket group 呀,睇咯D野系靚D
      不過D吾英文我攪佢吾掂(我系小學雞仲要系吾返學個隻)
      我會盡力一試,系咪韓國運來的

      刪除
  3. 淘寶買嘢,質量不參差很大,我買過兩個手袋,一個月吾夠,玩完。阿仔2百幾人仔買個相機袋,用左一次,第二次就爛拉鍊,好彩未出發,D相機鏡頭萬萬聲,出左發吾知點捧落山,但有D野有好OK,要小心D揀。

    回覆刪除
  4. 系呀!其實都担心的質量,不過人一世物世,點都要試下
    依家都要用落先知!

    回覆刪除