Translate

Translate

標籤分類

2015年3月17日星期二

太后出院(一)

11/3/2015一落機,太后點呀!入咗院隻手腫咗,
醫生叫轉急症,急症話留院
骨科照完冇骨折,轉內科
落機太夜明天探佢,每次出門回來佢都差D,
佢隻手,




見到佢就俾佢炳,你去邊呀依家先黎吾洗理我架啦,xxxxx一輪機關槍,我都吾記佢up嘜,
哥仔話:佢去咗旅行,落機立即來看你.

太后:你做嘜去旅行,吾洗里我又柄過xxxx系大大聲個隻,柄下柄下吾夠氣收聲,初初有D尷尬因為探病時間好多人,
跟住我個心定晒,
佢識炳我即冇大外哈哈,我真系5行欠炳,

醫生話佢貧血,輸咗倆包過佢,如果你地想知原因,
可以同佢照腸伸喉入去,.........佢個肚又有個佢又....最風險可能大過個效益,見意吾好做.哈哈正合我意,

點解我吾想佢再有任何痛楚,佢亦年紀大,知到又如何,
再有手術她能承受嗎?(上次已好傷)

16/3/2015 醫院打來可以出院,接住又有外展服務中心打來,
婆婆出院有個傷口要洗,姑娘上門幫佢洗好吾好,收費80.00一次,
你們可以學點洗,好.


同佢出院先,媽咪出院啦!
好呀!好開心,依你隻手仲腫緊喎!點出院呀?

佢立即濿住我,問哥仔呢?(佢個仔呀)
點解吾見佢我咪冇得出院,你吾夠力,個樣變得好不安,
吾甘玩佢,哥仔同你辦手續出院,
我地換衫先,立即笑翻,(其實佢吾記得同佢講過)

有位男護士來check資料,剪手帶同佢講再見,
哈哈我太后話:吾見啦!吾好再見啦吾該晒靚仔拜拜
男護士:系,吾見婆婆

冇鞋玩屐走





7 則留言:

  1. 「吾好再見啦!吾該晒靚仔拜拜!」好醒目呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀!佢D戲仲好掂,吾想就話吾記得,
      想再要又話吾記得,嘜我有咩!

      刪除
    2. 系呀!佢D戲仲好掂,吾想就話吾記得,
      想再要又話吾記得,嘜我有咩!

      刪除
  2. 我這邊有一樣好,比如受傷出院要護理或清洗傷口通常是免費的,亦是上門服務,但是若你到診所做,那就連拆線都要收三十多紐元…
    希望你母親快些冇事,唔再詐你型啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!門診都幾貴,呢度門診洗傷口十幾蚊,
      佢詐形好過,吾系仲頭痕.

      刪除