Translate

Translate

標籤分類

2015年3月18日星期三

太后出院(二)


17/3/2015外展姑娘為太后清洗壓瘡,
個瘡比我想像中易處理由好多,只系有D深,
你們看清楚如何處理,星期五我才會再來,
當中了解一些太后日常生活問題,
好攪掂你們把婆婆整理好出廳詳談,



姑娘好細心看婆婆D藥,婆婆個壓瘡應冇大外好快好,
婆婆食食緊....D藥,因為婆婆咁....咁,今次入院因.....咁咁
你地要咁.......咁,有冇同婆婆介口
ok呀E家已經系咁做.
好啦剛才見你們將婆婆左秤右秤,
其實好易整親佢同你地自已,
轉介專職醫療服務比你地好吾好,希望幫都你地
佢地範疇系家居安全,復康評估.治療及訓練,家居改裝建議等等,
收費每次64.00
好幫我地約,其實系咪一年前就約(如果我早知有這樣服務)






最後姑娘留下一盒清洗傷口的醫療包,香港醫療對老人都幾好,點解,好多時我地打去掛号睇醫生都冇位,有時打到病都好先BOOK到,太后次次都立即BOOK,我試過同時我BOOK吾到,再打同佢BOOK即有.
80.00一次外展服務,我覺是超值,不用把太后抬上抬落,
點都可以問得仔細D,期待專職醫療服務.

6 則留言:

  1. 費用不貴,你知啦…去沙頭角(好似是你住的地方)咁遠,車費都唔得……
    咁太后而家還有冇哦你,同想揾阿哥仔呀?

    回覆刪除
  2. 請代問侯婆婆, 真的辛苦你喇! 咁都冇法的, 人老了事幹多, 只好盡力而為吧! 好好加油, 祝週日愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一切在努力中,已盡全力問心冇愧!

      刪除