Translate

Translate

標籤分類

2013年10月2日星期三

天與地

地與天
2013年8月19日下午5:54公開累積瀏覽 65 0





昨天去飲茶行超市,俾人鬧卜街死,事原超市冇車仔,走去收銀處取車地方窄,有個亞叔同我架車並排而行看了我一眼,佢冲冲繼續前行,相隔8-10個身位我聽到亞叔講:
等人行咗先羅車五得,D正卜街唔去死......巴巴巴巴,聽到好5舒服,真係好5舒服,冇忍到回敬佢,話人果個先是卜......一句,我想是他老婆原來在前面不遠,聽到我回應,(亞叔飛禁快行咗出咗出門口)亞審話嘜你講野禁陰毒,叫人嘜街,正一嘜嘜.......嘜,回敬佢依傢邊個鬧人先,邊個嘜...,算啦我已經行到慢D,點知行到出門口又聽到亞叔同亞審仲系到大大聲講梗系5禁出口呢,出呢我就打佢D卜........真系想行過去同佢地理論過,問系5系要打人,想一想都是算,忍一時風平浪靜,行入超市裹面等我倆個美男一齋買嘢.費事倆個美男同人嘈,想下想下我真系5覺架車撞倒佢,最多左佢一左,如果撞倒佢,佢應該立即停低,吾系繼續行,不過自已就好5開心,直到今早見到blog友五味軒個白雲鳳爪,勾起一D回憶立即買材料同飲茶,行過街市見到5-10蚊,任你柬任你翻,買咗25元,老板娘起碼講超過5次多謝.眼見佢對個個都禁有禮貌,真是要給她讚

沒有留言:

發佈留言