Translate

Translate

標籤分類

2013年10月29日星期二

我的第一包




其實好想整中包好耐,更加冇諗過第一次整竟然是生煎包
(我好鐘意食)見到高 ling


五識收口,五李揀埋一舊算

好味好食只系五好睇

一口氣食咗3個,加埋粟子,所以冇食飯.









                                                             li 張系高ling的作品                                                    http://linglingkitchen125.blogspot.hk/



 li 張系高ling的作品 




                                 li有藝術大細包梗系我整

                     好食我已經好開心 謝謝高ling







10 則留言:

  1. 第一次已經好成功!好食咪得囉!練習多幾次就一定整得靚架喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀!好食已經好開心,整咗2次嗱,收口真系攪唔掂^#(^

      刪除
  2. 繼續努力,加油!╮(‵▽′)╭

    回覆刪除
  3. 好食已經係成功左一大半,加油!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我簡直覺得好掂,叫亞女返黎食:)):))

      刪除