Translate

Translate

標籤分類

2013年10月19日星期六

炸黃皮頭

2/10/2013好耐冇吃,今日好平真的很平又新鮮 10.00

真系五食對自已五住,決定炸真系功夫多


挑出左右兩粒魚頭石







































魚頭石咬落去牙都崩,

咁就大件事,我一定數清楚
































嘩你想點呀!小姐





我其實炸咗好多,仲未整甜酸醬,班友仔唔等我
















3 則留言:

  1. 其實係咪獅子魚呀?? 炸得好靚呀!

    回覆刪除
  2. 黃皮頭即係咩魚? , 因為我唔多鐘意吃魚,所以唔識呀......哈哈

    回覆刪除
  3. 咁靚咁貴嘅獅頭魚,清蒸都好鮮味喇,何況炸到咁香口,比我都唔等您了!

    回覆刪除