Translate

Translate

標籤分類

2014年8月13日星期三

太后病咗

太后病咗,佢D今次走咗去隻手,痛都冇得訓,

不能吃不能動,旭小小佢都大叫,

聽都佢叫我就戚一戚,吾知系咪食咗隻蕉,

不過佢又真系食過一隻蕉,

有聽人講痛風吾食得蕉,以經好少買黎食,

買咗都吾俾佢食,吾知佢點攞黎食,

我見到時佢已食完得D皮

佢應該知到吾食得,見到我立即收埋D皮,

問佢食嘜望注我個口得個0

晚上就開始叫小小痛,冇發熱

今日開始大痛發熱生人勿近,食止痛藥又嘔

佢已經靠兩隻手活動,隻手都出事就好嫲煩

痛風藥好傷腎,佢個腎得幾成,

始亂嗡,打擊我仕氣.

其實我吾鐘意講D吾開心野,

我太感性,我好down


2 則留言:

  1. 聽講痛風係飲酒飲得多之故,同時會有好多食物要戒口,比如一些海鮮類食物,有人話呢個病跟糖尿都同係富貴病,我諗.....我寧願唔做富貴人!

    回覆刪除
  2. 痛風好辛苦,老父戒口都常發作。

    回覆刪除