Translate

Translate

標籤分類

2014年8月2日星期六

太后出巡日式放堤

系groupon訂咗3時日式放堤,今次同太后一齊去

3小時真系慢慢食好舒服

今朝冇茶飲,小小吾like key

                   太后整個蓮花杯順下條氣

再來沙律
太后


                            全日主動出擊


女婿你食芥棘我點可以執輸

                                       日本甜蕃薯,


我同你砌過


              燒菠蘿第一次食,今日啱吾啱 key.
              竟然俾個 like我

                 牛乳海鮮鍋




等我睇下仲有嘜野食先,沙律我至愛




              日式蟹粥
嘩嘜咁多人

快D打度回府







種類繁多不能盡錄.

4 則留言:

  1. 揼到大后好開心,你呢個公主好乖喎!
    今次啲食物好嗎?貴唔貴?

    回覆刪除
  2. 好食,上次個間吾掂,
    每位118.00 35.00附加費,太后平D
    仲有好多野食,我在吾食牛所以冇叫

    回覆刪除
  3. 大后食得好開心! 妳真孝順!

    回覆刪除
  4. 只系因為同佢住,世伯,伯母都就返,你都是孝順女!

    回覆刪除