Translate

Translate

標籤分類

2014年8月7日星期四

家傭

家傭姐姐    (靚女):問點仲未收到老公寄俾我個郵包

    太太         :你老公寄嘜比你

  靚女           :吾知不過好耐快成個月,

 太太            :   我都吾知你等等

 靚女           :點解咁耐(問咗幾次)

                     我又吾系郵局點知

                     今日終於收到,足足5個星期原來海

                      見佢好開心影張相留念 四年幾第一見佢

                        老公寄野 比佢                        





系隻介子


                  真系老實不客氣,太太你快D來你快D影,

                 吓 佢 成日點我做野


                               D零食包包廿十幾萬(印尼盾),吾知真系嚇死




太太見你咁乖請你食

蛇皮果乾,又幾好味


                                  番茄乾,








8 則留言:

  1. 太太, 你真係好乖啊,好好人呢﹗相信你們相處愉快,真好啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢身為人母不過好似嘜都吾識,
      有次大叫先生,太太,以為佢出事跑去看原來叫你們睇彩虹'
      俾佢激c

      刪除
  2. 佢咁靚,有人話靚女冇本心,嘻嘻!唔知佢係點?
    嗰包裹我見到地址呀,係沙頭角幾個字.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心兄:你真好眼力,更証明你不為美色所動,
      都幾純
      你吾講我都吾知,

      刪除
  3. 你咁識做,佢都會對你識做番 ge。

    回覆刪除
    回覆
    1. 系呀早兩日送咗個糖環模俾我,
      叫我整椰汁糖環食

      刪除
  4. 家鄉食物,姐姐一定好開心定嘞.

    回覆刪除