Translate

Translate

標籤分類

2014年8月13日星期三

蛋球(附食譜)

          好似好耐冇整野食,今日我懷舊一下


              鮮奶,水,淡牛油,糖,鹽

                     慢火微滾


                       低粉根粉,攪勻  (離火亦可)




                                   全蛋分2次加入


                     放油鍋炸,油溫約160度



                                   找幾個靚影個相先,灑上糖霜.

                      如果用檸檬味糖霜應該更好味D,

                   不過我找不到,如心兄你寄小小俾我啦

外脆內軟細細個好味



食譜:轉轉自 Charles Ho
                

鮮奶 40 克 
80 克 
淡牛油 40 克 
5 克 
1 克 
低粉 60
根粉 15 克 
全蛋 80 克 



1 則留言:

  1. May 你真好記性,還記得我講過檸檬味的糖粉。這除了檸檬味外,我仲有一種朱古力味的,咁你想唔想要吖......嘻嘻!

    回覆刪除