Translate

Translate

標籤分類

2014年4月26日星期六

上學去




理兩個月參加咗佛香講堂開辦 的課程,

為期2個月每星期1堂因報了3個課程,

所以變了每星期上3晚堂,

佛門第一課,太極,插花.,所有課程完滿結束,

回想初初有位好友致電學吾學插花,

心想看看再說,

年初八相約喝茶,到佛光道場一看,場地佈置好靚

花好看好舒服,都是學生的作品.

點解初初報一個課程,最後變3個.

凡報讀*興趣班之新生,必需同時報讀佛門第一課 (免費),

攪下攪下豆豆又話想學太極,我梗系第一時間支持,

同佢条懶蟲報名,點知佢話你哩,咁我就報左3個課程,

2月中開課,

佢地2條友話,佛門第一課(免費返吾返都冇所謂),

又話免費課程應該上一堂會有八堂邊有咁多禮儀學,

現在才知有這麼多禮儀

入殿,上香,禮佛,用膳

為行如風,立如松,坐如鐘,睡如弓,等等

最後上足八堂冇遲到冇早退,

最後一堂法師問感想,豆豆話好似冇咁燥,(我吾覺囉)就風趣左.

謝謝滿樂法師

太極上咗一堂好友就退出,

豆豆話腳痛.身痛.心痛,有冇咁誇

我都有小小周骨痛,我覺得系正常因平時冇運動,

豆豆話老師講練得吾好會腳痛,

佢成日話咪攪,好彩系我主動叫佢學,

上晒8堂,佢又計報仲連ymca處都去報變成每星期兩堂,




新的一期又開始報名了,今次先報實用醫療









沒有留言:

發佈留言