Translate

Translate

標籤分類

2013年9月28日星期六

如何在留言板加表情符


好多謝blog 斑太


                                         佢改寫咗D程式就可以加表情


而她無私地分享出來
                                 其實之前我都試過,不過五成功,

                                  " 斑太 "個方法簡單好多
,
現在我都整都了,
今次跟住" 斑太 "的步驟,及從前經驗,其實容易好多,
學" 斑太 "話齋五難,只要逐步逐步做就得
只要找到" 斑太 "講的

]]></b:skin>  然後覆製跟住貼上

佢post的藍色文字就得,點解我要提因我心急

冇看清楚" 斑太 "寫D野 ,找到

]]></b:skin> 之後我一個個字打上去,

你地話我系咪蠢過住隻豬,

當然中間試過打錯字,

 所以大家記住慢慢看清楚

及用覆製跟住貼上 5好學我.

不過另有一點" 斑太 "講的

4. 輸入 ]]></b:skin> 在搜尋位置,

我部電腦好怪搜尋功能用五到,

我就用以下方法解決

約在 列13找到    <b:skin>... </b:skin> 中間部分是關上的,

只要在左邊數字列按一下三角黑色箭咀,

便出現其餘程式,

然後再慢慢找 ]]></b:skin>  一定找到 ,

因人人不同 我估約在 400-700列.

第二個</body>約在1000-1300列.

我都系估下總之五好慢慢找,

希望大家不需用我這個方法

" 斑太 "講的7. 在</body>之前加入以下文字

 (*用copy & paste加入以下藍色文字*)


藍色文字就要一行過 " 斑太 "有附圖慢慢睇

 今日我連個板尾都裝埋 ,

大家留言時只在公仔圖後的代號,

覆製跟住在留言板貼上就得 好方便,

5得先打代號^#(^


                               五覺五覺系到攪左成個月,

                                    改用瀏覽器,goolge Chrome,

                    好似連D相都可以放大,五使得頭2張


                                 好多謝各人無私分享,

                                 耐教導,大家發揮互助精神,

                            加埋li個功能,我可以算是大功告成


                          整個疆蔥鮑魚慰勞下大家先,請隨便  

                           祝各位日日快快樂樂,身體健康



6 則留言:

  1. =D7叻叻.......太好了 , 有仲公仔表情唔洗咁悶 ,
    臨走吃返隻鮑魚先......吃我唔客氣喇....... :P
    多謝你的鮑魚亦多謝班太無私ge分享:-bd

    回覆刪除
  2. 多謝你的分享,我都整咗啦!=D7

    回覆刪除
    回覆
    1. 軒姐,一齊整熱鬧好多,:-bd
      你整埋最近留言功無能,
      簡單版都有5個留言
      去菊主個blog睇睇.@-)講得好詳細

      刪除
    2. 做係做到,但係喺留言頂上,變咗吾方便,而你可以喺最下層,請問點做法?

      刪除
    3. 有時間過來版面配置看一看:)

      刪除