Translate

Translate

標籤分類

2013年9月29日星期日

狗仔銀針 粉

見到卡旻話用銀針粉魚片頭放湯,

想起細個時食狗仔粉 , 

 (粘米粉,熱水搓成針狀條型,放入鍋內煮滾) 煩,


銀針粉同佢都幾似樣,

拿拿聲買斤銀針粉  (好過)

銀針粉  1斤

蝦米, 切碎 (我家冇蝦米,用蝦乾自家生晒)

冬菇,豬肉碎, (先醃一會,)

冬菜  (又冇冬菜,用炸菜),

以前街邊檔點有咁好料,豬油渣就有

爆香豬肉碎 ,蝦米,冬菇,放湯下銀針粉,

滾起放埋冬菜,蔥粒香蒜食得.



4 則留言:

  1. 回覆
    1. 梗系冬菜正,
      用晒冇法,炸菜頂住先:P

      刪除
  2. may ho 你最終有無整餐肉包呀? 銀針粉我食過一次之後就唔中意食, 不知何解,
    但係瀨粉我又中意喎, 我想知瀨粉似唔似銀針粉呢 ?

    回覆刪除
  3. 梗系有整加埋芝士同香草 添:P

    瀨粉我個仔同女都中意,米線就米攪佢地:-O

    梗系唔似銀針粉咁粗,瀨粉咁幼 =)) 銀針粉硬D

    回覆刪除