Translate

Translate

標籤分類

2013年9月24日星期二

命畢該絕





話說30幾年前有人送咗幾隻草龜
 
叫我地煲湯

家人又將D龜煲湯,

煲淨里隻諗住遲D有草龜再煲

養住先, 跟住又冇龜囉, (其實我地連水魚都五會食)

 咁一養就養左30幾年

當年還未出嫁, 過左幾年我嫁左,


又過左十幾年, 媽媽跟我—起住,

所以龜龜都搬來一起住


又住左十幾年

 







佢原來係金錢龜
認住里隻龜


 

 
咬你架(我試過連主人都咬)


8 則留言:

  1. 好可愛!佢對手D鱗好型!果然命不該絕!好在遇到你們好心的一家!
    我都好想好似你這樣,把晃榮放行自由行, 但佢實在太細粒, 我驚佢會唔見左!

    回覆刪除
  2. 佢細個都試過唔見,搵左好耐,
    以為佢走左出街,冇囉
    過左好耐好耐,又自已走返出黎,
    原來 "冬眠 " 唔洗食

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔知大家都在擔心佢呢!ahha..
      我的龜都有冬眠, 以前唔知, 以為生病, 不吃只顧睡,過左3個月又變活躍, 但而家愈來愈短冬眠期, 可能因為冬天已不冷了!

      刪除
    2. 系呀初初以為生病,好擔心,
      又會脫皮,脫咗皮又大隻D,而家好似樣樣都小咗,

      刪除
  3. 吓.....佢會咬人架???? 阿 may 佢有無咬過你呀?

    回覆刪除
  4. 冇,我唔系主人,其實佢咬過我亞媽一次咁多.
    餵佢食野時,但我隻ok仔就成日咬工人姐姐,
    在她拿東酉出街的時候.

    回覆刪除