Translate

Translate

標籤分類

2013年9月8日星期日

遺失記二


亞女終於回來我細問是詳情
 
媽媽: 你查實点5見架

亞女: 在百佳買完野10分鐘就發覺5見電話,

好很定在百佳5,

p只揀絲襪(都仲有聽過電話)

拿拿聲跑回百佳問

有冇人執到電話

職員: 冇喎!

  亞女:   我已報警差人離緊,我要睇錄影帶,

               職員又拿拿聲同佢睇錄影帶

媽媽: 差人都未到冇理由比你睇,

      你白撞佢咪好5得閒

豆豆:  到時拉你個女

亞女:  睇帶時差人已到,  

     真的在絲襪處見有個女士,

    佢當時推住一車野,Grocery

    附近有個P職員,

   佢執咗電話冇交俾職,

 飛跑去俾錢, 俾錢時又側身又遮面克意回避鏡頭, (心虛)

 不過又5捨得D績分碌左P易賞錢

 亞女離開時間遲咗一分鐘

 最搞野佢入百佳時, 又影到佢正,, 5 MIN後連CID都到
CID  即. CALL 台Exec 2找紅衣少婦...年約............                      估她是左附近住

媽媽:  嘩禁大陣象 (亞媽是深居婦人)

豆豆:  依家系刑事, 實搵到佢.碌易賞錢
 
職員 :  佢五系熟客.易賞錢咭有身份証頭4個字.

CID:   小姐落口供,

亞女: 

CID:   你住址. 職業,………. 案發經過,

亞女:  邊講邊哭, 5想冇咗D資料

CID:   俾你執到電話你点做.

亞女:  賣在佢嘻嘻

CID:    你同邊個講緊野?

亞女:   俾返你

CID:    , 你都好彩實捉到佢, 多數人真系賣左佢,

媽媽:  你真系好彩, 如果我問咗百佳,

  佢話冇我會走人, 5會報警心想實搵5,

 亦5知百佳有錄影, (亞女經一事亞媽長一知)

CID:   你個電話除左內面你資有料還有怎麼特徵,

亞女:  個機身有小小花, 有機身no同個原裝盒.

 又邊講邊哭, 5想冇咗D資料

CID:   D資料好緊要 ga  .

亞女:  D

CID:   D …….

亞女:  冇冇冇, 系同家人, 朋友. 因我冇留底, 又哭過

媽媽:  5緊要拉, D影過.

亞女:  已經不同, 人同事都不同, 又哭過..

       一家人又一翻討論…………亞女電話響

       CID:找到佢現去找她, 你傳個機身NO俾我

亞女:  .

        一家又一翻新討論, 差人到訪佢會点跟住點…………..

        一家熱熱鬧鬧吹了一晚水.

沒有留言:

發佈留言